Questy

1. Questy od Sołtysa
  •   Dostarczenie zboża - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia
  •   Dostarczenie bydła - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia
  •   Szkolenie wieśniaków do walki przeciw bandytom - po upływie 40 dni od ostatniego przyjęcia
2. Questy od Wójta
  •  Odeskortowanie karawany - 0 dni od ostatniego przyjęcia
  •  Rozprawa z nocnymi bandytami - po upływie 15 dni od ostatniego przyjęcia
  •  Dostarczenie dzbanów wina / beczek piwa do miasta - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia
  •  Zaganianie bydła na targ do miasta - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia
  •  Uratowanie pojmanej dziewki - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia
  •  Rozprawienie się z rabusiami - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia
  •  Rozprawienie się z kłopotliwymi bandytami - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia
  •  Zawarcie pokoju - po upływie 100 dni od ostatniego przyjęcia (jeżeli dane królestwo prowadzi z innym wojnę)
3. Questy od Damy
  • Dostarczenie wiadomości do uwięzionego lorda - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia (jeżeli dany lord jest w niewoli)
  • Pojedynek - po upływie 50 dni od ostatniego przyjęcia
  • Uratowanie uwięzionego lorda - po upływie 73 dni od ostatniego przyjęcia (jeżeli dany lord jest w niewoli) 
4. Questy od wrogiego Lorda
  •  Wysłanie felczera - po upływie 50 dni od ostatniego przyjęcia (jeżeli posiadamy jakiegoś)
5. Questy od Lorda
 a) Questy zlecane w czasie wojny
  •  Pojmanie więźniów - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia;
  •   Spotkanie ze szpiegiem w mieście wroga - po upływie 50 dni od ostatniego przyjęcia;
  •   Podążanie za szpiegiem - po upływie 50 dni od ostatniego przyjęcia;
  •   Pojmanie wrogiego lorda - po upływie 80 dni od ostatniego przyjęcia;
  •   Odbicie pojmanego lorda - po upływie 180 dni od ostatniego przyjęcia;
b) Questy zlecane w mieście / zamku
  •  Zatrzymanie uciekających wieśniaków - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia;
  •  Odeskortowanie damy - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia (jeśli dama znajduję się w obecnym miejscu);
  •  Zabicie kupca - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia (tylko w mieście);
 c) Questy zlecane w czasie pokoju
  •   Dostarczenie wiadomości - po upływie 0 dni od ostatniego przyjęcia;*  **
  •   Szkolenie jednostek - po upływie 15 dni od ostatniego przyjęcia;
  •   Spłacenie długu - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia;
  •   Zbieranie podatków - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia;
  •  Rozprawienie się z przestępcą - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia;
  •  Wypożyczenie bohatera - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia (jeżeli posiadamy jakiegoś);
  •   Napadanie na karawany w celu wywołania wojny - po upływie 100 dni od ostatniego przyjęcia (jeśli niedawno został zawarty pokój);
6. Przestoje czasowe z Questami 

Przestoje czasowe podane powyżej określają prawdopodobieństwo, otrzymania podobnego questa zleconego już wcześniej i nie oznaczają, że po upływie np 30 dni od razu takowy otrzymamy - wszystko dobierane jest losowo, tak więc kolejny quest np polegający na uwolnieniu pojmanej dziewki może powtórzyć się (ze zmianą miejsca bandytów ich liczebności itp) nie po 30, a nawet po 40-50 dniach - kwestia szczęścia. Tak więc liczby dni podane powyżej są minimalne.
  Czasami NPC odmawia nam zlecenia czegokolwiek ("Obawiam się ,że nie mam w tej chwili dla ciebie żadnych zleceń"), co powoduje kilku (a nawet kilkunastu) dniową przerwę przy kolejnym zadaniu.

Komentarze