1. Questy od Sołtysa
Przestoje czasowe podane powyżej określają prawdopodobieństwo, otrzymania podobnego questa zleconego już wcześniej i nie oznaczają, że po upływie np 30 dni od razu takowy otrzymamy - wszystko dobierane jest losowo, tak więc kolejny quest np polegający na uwolnieniu pojmanej dziewki może powtórzyć się (ze zmianą miejsca bandytów ich liczebności itp) nie po 30, a nawet po 40-50 dniach - kwestia szczęścia. Tak więc liczby dni podane powyżej są minimalne.
Czasami NPC odmawia nam zlecenia czegokolwiek ("Obawiam się ,że nie mam w tej chwili dla ciebie żadnych zleceń"), co powoduje kilku (a nawet kilkunastu) dniową przerwę przy kolejnym zadaniu.
- Dostarczenie zboża - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia
- Dostarczenie bydła - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia
- Szkolenie wieśniaków do walki przeciw bandytom - po upływie 40 dni od ostatniego przyjęcia
- Odeskortowanie karawany - 0 dni od ostatniego przyjęcia
- Rozprawa z nocnymi bandytami - po upływie 15 dni od ostatniego przyjęcia
- Dostarczenie dzbanów wina / beczek piwa do miasta - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia
- Zaganianie bydła na targ do miasta - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia
- Uratowanie pojmanej dziewki - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia
- Rozprawienie się z rabusiami - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia
- Rozprawienie się z kłopotliwymi bandytami - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia
- Zawarcie pokoju - po upływie 100 dni od ostatniego przyjęcia (jeżeli dane królestwo prowadzi z innym wojnę)
- Dostarczenie wiadomości do uwięzionego lorda - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia (jeżeli dany lord jest w niewoli)
- Pojedynek - po upływie 50 dni od ostatniego przyjęcia
- Uratowanie uwięzionego lorda - po upływie 73 dni od ostatniego przyjęcia (jeżeli dany lord jest w niewoli)
- Wysłanie felczera - po upływie 50 dni od ostatniego przyjęcia (jeżeli posiadamy jakiegoś)
a) Questy zlecane w czasie wojny
- Pojmanie więźniów - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia;
- Spotkanie ze szpiegiem w mieście wroga - po upływie 50 dni od ostatniego przyjęcia;
- Podążanie za szpiegiem - po upływie 50 dni od ostatniego przyjęcia;
- Pojmanie wrogiego lorda - po upływie 80 dni od ostatniego przyjęcia;
- Odbicie pojmanego lorda - po upływie 180 dni od ostatniego przyjęcia;
b) Questy zlecane w mieście / zamku
- Zatrzymanie uciekających wieśniaków - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia;
- Odeskortowanie damy - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia (jeśli dama znajduję się w obecnym miejscu);
- Zabicie kupca - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia (tylko w mieście);
- Dostarczenie wiadomości - po upływie 0 dni od ostatniego przyjęcia;* **
- Szkolenie jednostek - po upływie 15 dni od ostatniego przyjęcia;
- Spłacenie długu - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia;
- Zbieranie podatków - po upływie 20 dni od ostatniego przyjęcia;
- Rozprawienie się z przestępcą - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia;
- Wypożyczenie bohatera - po upływie 30 dni od ostatniego przyjęcia (jeżeli posiadamy jakiegoś);
- Napadanie na karawany w celu wywołania wojny - po upływie 100 dni od ostatniego przyjęcia (jeśli niedawno został zawarty pokój);
Przestoje czasowe podane powyżej określają prawdopodobieństwo, otrzymania podobnego questa zleconego już wcześniej i nie oznaczają, że po upływie np 30 dni od razu takowy otrzymamy - wszystko dobierane jest losowo, tak więc kolejny quest np polegający na uwolnieniu pojmanej dziewki może powtórzyć się (ze zmianą miejsca bandytów ich liczebności itp) nie po 30, a nawet po 40-50 dniach - kwestia szczęścia. Tak więc liczby dni podane powyżej są minimalne.
Czasami NPC odmawia nam zlecenia czegokolwiek ("Obawiam się ,że nie mam w tej chwili dla ciebie żadnych zleceń"), co powoduje kilku (a nawet kilkunastu) dniową przerwę przy kolejnym zadaniu.
Komentarze
Prześlij komentarz