Tworzenie postaci + odpowiedzi na 4 pytania

Na początku nasza postać ma takie statystyki :

Siła: 4
Zwinność: 4
Inteligencja: 4
Charyzma: 4

Wybór płci :

Płeć męska :                               Płeć żeńska :

Charyzma  +2                             Charyzma +1
Siła +2                                        Siła +1
Zwinność +1                              Inteligencja +1
Przywództwo +1                        Zwinność +2
Jeździectwo +1                          Jeździectwo +1
                                                   Przywództwo +1


Odpowiedzi do pytania nr 1 :

1. Zubożałym szlachcicem

Płeć męska :                              Płeć żeńska :

Inteligencja +1                          Inteligencja +2
Charyzma +2                            Charyzma +1

Mistrzostwo w broniach +1    Leczenie ran +1
Potężny cios +1                        Jeździectwo +2
Taktyka +1                               Przywództwo +1
Jeździectwo +1                        Pierwsza pomoc +1
Przywództwo +1

Broń jednoręczna +10            Broń jednoręczna +20
Broń dwuręczna +10
Broń drzewcowa +10

Reputacja +100                      Reputacja +50
Honor +3                               

Denary +100                           Denary +100
Tarcza : Stara okrągła tarcza o niskiej odporności ( u obu płciach)

Możliwość wyboru sztandaru ( u obu płciach )

2. Podróżnym kupcem 

Inteligencja +2
Charyzma +1
Przywództwo +1
Handel +2
Jeździectwo +1
Zarządzanie ekwipunkiem +1
Broń dwuręczna +10
Reputacja +20
Denary +250

3. Doświadczonym wojownikiem 

Zwinność +1
Siła +1
Charyzma +1
Mistrzostwo w broniach +1
Żelazne ciało +1
Potężny cios +1
Przywództwo +1
Szkolenie +1
Broń jednoręczna +10
Broń dwuręczna +15
Broń drzewcowa +20
Broń miotana +10
Reputacja +10
Denary +50
Tarcza: Prosta trójkątna tarcza o niskiej odporności

4. Myśliwym

Siła +1
Zwinność +2
Tropienie +1
Szukanie ścieżek +1
Potężny naciąg +1
Spostrzeganie +1
Atletyka +1
Broń dwuręczna +10
Łuki +30
Denary +30

5. Koczownikiem stepowym


Płeć męska Płeć żeńska
Siła +1
Zwinność +1
Inteligencja +1

Potężny naciąg +1
Łucznictwo konne +1
Szukanie ścieżek +1
Jeździectwo +2

Broń jednoręczna +10
Łuki +30
Broń miotana +10

Reputacja +10

Denary +15
Tarcza: Prosta tarcza jeździecka o niskiej odporności
Siła +1
Zwinność +1
Inteligencja +1

Leczenie ran +1
Pierwsza pomoc +1
Szukanie ścieżek +1
Jeździectwo +2

Broń jednoręczna +5
Łuki +20
Broń miotana +5



Denary +20
Tarcza: Prosta tarcza jeździecka o niskiej odporności


6.Złodziejem

Zwinność +3
Potężny rzut +1
Zarządzanie ekwipunkiem +1
Plądrowanie +1
Atletyka +2
Broń jednoręczna +20
Broń miotana +20
Denary +25
Broń: Noże do rzucania

2.Odpowiedzi na pytanie nr 2 :

1. Paź / Dziewczę na dworze szlachcica

Siła +1
Charyzma +1

Potężny cios +1
Perswazja +1

Broń jednoręczna +15
Broń drzewcowa +5


2. Uczeń / Uczennica rzemieślnika

Siła +1
Inteligencja +1

Inżynieria +1
Handel +1


3. Pomocnik / Pomocniczka kupca

Inteligencja +1
Charyzma +1

Zarządzanie ekwipunkiem +1
Handel +1


4. Uliczny łobuz / Urwiska

Zwinność +1
Inteligenca +1

Spostrzeganie +1
Plądrowanie +1

Broń jednoręczna +14
Broń miotana +5


5. Dziecko stepu

Siła +1
Zwinność +1

Łucznictwo konne +1
Potężny rzut +1

Łuki +15

Reputacja +5

3.Odpowiedzi na pytanie nr 3 : 


1. Giermkiem / Panną na wydaniu
Płeć męska Płeć żeńska
Siła +1
Zwinność +1

Jeździectwo +1
Mistrzostwo w broniach +1
Potężny cios +1
Przywództwo +1

Broń jednoręczna +30
Broń dwuręczna +30
Broń drzewcowa +30
Łucznictwo +10
Kusze +10
Broń miotana +10


Przedmiot: Skórzany kabat o brzydkim wyglądzie
Przedmiot: Skórzane buty o niechlujnym wyglądzie
Broń: Miecz z zardzewiałej stali
Broń: Myśliwska kusza
Broń: Bełty
Jedzenie: Wędzone ryby
Koń: Stary wierzchowiec
Inteligencja +1
Charyzma +1

Perswazja +1
Jeździectwo +1
Leczenie ran +1


Broń jednoręczna +10
Kusze +15





Denary +100
Przedmiot: Dobrej jakości wełniana suknia
Przedmiot: Dobrej jakości wełniany kaptur
Broń: Sztylet
Broń: Myśliwska kusza
Broń: Bełty
Jedzenie: Wędzone ryby
Koń: Rączy rumak


2. Trubadurem / Muzykantką

Charyzma +2

Mistrzostwo w broniach +1
Perswazja +1
Przywództwo +1
Szukanie ścieżek +1

Broń jednoręczna +25
Kusze +10

Przedmiot: Dobrej jakości tabard
Przedmiot: Skórzane buty o brzydkim wyglądzie
Broń: Miecz z zardzewiałej stali
Broń: Myśliwska kusza
Broń: Bełty
Jedzenie: Wędzone ryby
Koń: Stary wierzchowiec


3. Żakiem / Studentką

Inteligencja +2
Mistrzostwo w broniach +1
Chirurgia +1
Leczenie ran +1
Perswazja +1
Broń jednoręczna +20
Kusze +20
Przedmiot: Dobrej jakości płócienna tunika
Przedmiot: Wełniane pończochy
Broń: Miecz z zardzewiałej stali
Broń: Myśliwska kusza
Broń: Bełty
Jedzenie: Wędzone ryby
Koń: Stary wierzchowiec
Książka: Losowa


4. Domokrążcą

Charyzma +1
Inteligencja +1
Jeździectwo +1
Handel +1
Szukanie ścieżek +1
Zarządzanie ekwipunkiem +1
Broń drzewcowa +15
Denary +90
Przedmiot: Skórzana narzuta
Przedmiot: Skórzane buty o brzydkim wyglądzie
Przedmiot: Skórzane rękawice
Przedmiot: Futrzana czapka
Broń: Kij
Broń: Myśliwska kusza
Broń: Bełty
Jedzenie: Wędzone ryby
Koń: Wierzchowiec
Koń: Juczny koń
Towar: Worki wełny (x2)
Towar: Wyroby z ceramiki
Towar: Rolki płótna


5. Kowalem / Rzemieślniczką

Siła +1
Inteligencja +1
Mistrzostwo w broniach +1
Inżynieria +1
Taktyka +1
Handel +1
Broń jednoręczna +15
Denary +100
Przedmiot: Prosta tunika
Przedmiot: Skórzane buty o brzydkim wyglądzie
Broń: Idealnej wagi miecz
Broń: Myśliwska kusza
Broń: Bełty
Jedzenie: Wędzone ryby
Koń: Wierzchowiec
Towar: Narzędzia


6. Kłusownikiem

Siła +1
Zwinność +1

Potężny nacią +1
Tropienie +1
Szukanie ścieżek +1
Atletyka +1

Broń drzewcowa +10
Łuki +35

Przedmiot: Skórzany płaszcz
Przedmiot: Buty z niewyprawionej skóry
Broń: Kiepskiej ostrości topór
Broń: Myśliwski łuk
Broń: Strzały z zadziorami
Jedzenie: Kawały suszonego mięsa (x2)
Koń: Masywnej budowy juczny koń
Towar: Futra (x2)


4.Odpowiedzi na pytanie nr 4 :

 1. Osobistej zemsty

Siła +2
Potężny cios +1

2. Utraty ukochanego

Charyzma +2
Żelazne ciało +1

3. Żądzy podróżowania

Zwinność +2
Odnajdywanie ścieżek +1

4. Wyrzucenia z domu

Siła +1
Inteligencja +1
Mistrzostwo w broniach +1


5. Żądzy pieniędzy i władzy

Zwinność +1
Inteligencja +1
Plądrowanie +1

Komentarze